21. april 2015

Sykehustirsdag

Da sitter jeg her på sykehuset og kjeder meg bare forsåvidt. Snart er jeg ferdig med infusjonen, så er det bare å vente her i to timer til. Det er litt begrenset hvor lenge en gidder å lese og å høre på musikk og heller ikke får jeg lov til å gå rundt,men jeg skal nå holde ut. Jeg er litt spent på hvordan jeg kommer til å føle meg resten av dagen og i morgen, til nå ser det ut som jeg tåler medisinen bra. Jeg vil nok være veldig trøtt i ettermiddag, men det er bare å sove litt så går det bra. Jeg håper at jeg snart kjenner noe effekt av medisinen.

Det er jo knallvær ute igjen i dag! Jeg gleder meg til å komme meg ut etterpå, om ikke jeg sprudler av energi skal jeg i hvert fall sette meg ut på balkongen i dag og nyte noen solstråler. I morgen er det fysioterapi og svømming igjen og hvis formen er bra kanskje et foredrag på kvelden.

Saga er hos et vennepar igjen i dag, jeg vet jo ikke hvor lenge jeg er på sykehuset og synes der blir for lenge for henne å være alene en hel dag. Hun kan heller få kos og ligge i sola. Snart må jeg faktisk kjøpe inn et nytt badebasseng til henne, det gamle ble ødelagt mens de pusset opp husveggen. Dårlig gjort, de gadd ikke en gang å si fra of å rydde bort søppelet. Men Saga blir nok fornøyd bare hun har et basseng igjen i hagen. Jeg skal etterhvert få opp hengekøya mi, jeg kunne bare ønsket balkongen var litt større så den kunne være der. Vi er i hvert fall veldig klare for sommeren, det regner jeg forsåvidt med at de fleste har skjønt og kan være enige i.

Nå får jeg lese litt til og ta noen telefoner, håper alle har en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar