4. mars 2015

Roligere dager igjen

En rolig dag - akkurat det jeg trengte nå! Helgen har vært travel med å hjelpe til i forbinnelse med åpningen av klinikken til Nordisk Hest- og Hundeterapiskole. På mandag var jeg en tur hos fysioterapeuten min igjen og hun fikk jammen meg løst opp noen vonde punkter i ryggen, så mandagskvelden ble svært rolig og smertefull. Tirsdagen har gått i ett med behandling på sykehuset, husvask og henting av en liten firbeint gjest. Han er veldig usikker og var absolutt ikke begeistret for å være her i går, men i dag virker det til å være litt mer ok. Han sov greit gjennom natten og har spist som en hest så langt, selv om eieren mente han kunne være litt vanskelig å få til å spise. Det kan jeg ikke si meg enig i idet hele tatt, han har bare slafset i seg alt han har fått her. Det er jeg veldig lettet over, mat er noe av det viktigste å få i dem. Han har faktisk tint opp en del i løpet av dagen også, oppfordrer meg til lek, er litt småfrekk og vil til og med ha kos. Det her går rette veien ser det ut som.

Været i dag har vært nydelig og vi har fåt gått to lengre turer, det var nok godt for hundene å få løpt ordentlig fra seg og jeg nøt solen. Formen min er ikke helt på topp, jeg føler meg utmattet og blir fort sliten, så alt har gått litt sakte i dag. Men jeg har fått slappet av mye og håper jeg er fit for fight igjen i morgen. Det blir forsåvidt litt roligere dager framover nå og det skal bli godt. Kjæresten kommer på besøk og det synes jeg virkelig er på tide, vi sees altfor lite! Nå skal jeg lufte småtassene for siste gang og krype under dyna.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar