23. mars 2015

Jeg vil ha sommer nå!

Mandagen er snart over og Saga og jeg er godt plassert i sofaen etter en hyggelig kveldstur. Hun sover og jeg ser på Hundepatruljen mens jeg taster litt her. Dagen  har gått ganske fort unna egentlig. I ettermiddag møtte jeg ei venninne og var faktisk på en liten shoppingrunde. Jammen meg fant jeg en kjole jeg forsåvidt har siklet på en stund på nettet og som ble med meg hjem i dag, samt en bluse og en topp. Det er nok klær jeg ikke får brukt så mye før til sommeren, men jeg storgleder meg allerede.

Jeg er skikkelig klar for sommeren kjenner jeg. Sol og varme skal bli utrolig godt. I år må jeg være veldig forsiktig i forhold til sola på grunn av noen medisiner jeg går på og smøre meg inn med vedlig høy faktor, jeg tror faktisk aller helst sunblock. Litt kjedelig, men jeg skal klare å overleve en sommer uten skikkelig brunfarge altså.

Men tilbake til shopping, jeg skulle jo ikke ha noen klær, egentlig skulle jeg bare kjøpe meg en ny TENS mini pad siden jeg klarte å rote bort min. Som regel så pleier en jo alltid å finne igjen det som er mistet når en har kjøpt ny, så jeg er spent på hvor jeg kommer til å finne den og ikke minst når. Da har jeg to som jeg kan klistre på ryggen og bruke til smertelindring, veldig fint det egentlig.

Når jeg kom hjem igjen i ettermiddag gikk Saga og jeg en tur med den nye hunden til et vennepar som også var med på tur forrige helg. Hun har vært hos dem i noen uker nå og virker til å være en trivelig hund. Litt hyper ute, men med litt tid og rotrening kommer også det til å gå seg til.

Nå får jeg vel egentlig ta med meg pelsprinsessen i senga og sove litt, i morgen har jeg litt husarbeid å gjøre og vi må få gått en tur sammen med Fia siden jeg skal passe henne i to netter neste uke. Så, sov godt alle dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar