14. mars 2015

Det er tid for lørdagskos

Og den består av en tur til et av yndlingsplassene mine i dag sammen med hyggelige mennesker. Sola skinner i tillegg - kan det bli noe bedre?!


Passepuddelen er hjemme hos eieren en tur før han skal være hos oss en natt til og krøllbølla Otto har kommet på besøk. Saga og jeg synes det var godt med en kveld og natt for oss selv, men gleder oss til å ta med krøllbølla på tur. Theo og eieren skal også være med og noen andre venner som har fått seg en ny hund. Fia, ei toller tispe på 5 år. De har ikke møttes enda så jeg er litt spent, men jeg tror det kommer til å gå veldig bra. Batteriet til kameraet lader og pølsene til hundene er tint, jeg må bare dele de opp. 

Det skal bli godt å komme seg ut i sola, få luftet hodet og kost seg i godt selskap. Selvfølgelig kan jeg ikke nekte for gleden over flere fotomotiver heller. Jeg må ta meg en tur innom dyrebutikken og fylle på med godbitene jeg bruker til medisinene til Saga og se om jeg ikke finner noe annet kult.

Kvelden blir rolig her i heimen, vi trenger å slappe av og jeg har tenkt å prøve å få skrevet en del. Og lest ikke minst, jeg har flere forskjellige bøker jeg endelig må få lest ferdig så jeg kan begynne med noen andre. Egentlig burde Saga få seg et bad også. Siden hun ble operert på mandag tenkte jeg å vente til etterpå. Til nå har vi fortsatt ikke kommet oss i dusjen. Og jeg tror vi ikke skal stresse med det i dag heller. Hun er i god form virker det som. På torsdag synes jeg det virket som hun hadde vondt, men nå virker hun til å være i bra form. Hun får antibiotika og smertestillende fortsatt og skal ha det i tilsammen 8 dager. Såret ser bra ut såvidt jeg kan se og det ser ut som hun ikke har problemer med å spise heller. Vi får ta den dusjen en av de neste dagene, nå skal jeg begynne å plukke sammen det vi skal ha med oss og plassere hundene i bilen.

Ha en strålende dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar