21. mars 2015

L-L-Løøøøørdag

Det har altså rukket å bli lørdag igjen. Uka har gått så fort, tiden flyr fra meg!

Nå sitter jeg i sofaen med to sovende hunder ved beina og taster litt her. Eivind er på besøk og det er godt. Vi har fått gått en koselig tur nede ved stranda i dag med hundene (Otto var også på besøk igjen), så har jeg handlet og ordnet småting og vasket bilen både inn- og utvendig. Jammen meg ble den fin. Jeg elsker å ha en ren bil og har vært litt dårlig til å ordne den innvendig i det siste. Men nå er den skinnende ren igjen og jeg er fornøyd. På torsdag fikk jeg også renset sofaen og overmadrassen, noe jeg gjør flere ganger i året, og det var både på tide og ikke minst utrolig godt å få gjort unna.

Uka startet jo med en skikkelig smertedag som jeg skrev om i siste innlegget. Smertene ga seg forsåvidt innen tirsdagen, men jammen meg sliter sånne dager på humøret. Jeg var riktig sliten og lei på tirsdag og fryktelig frustrert. Onsdagen var vel ikke helt noe å skryte av heller, men med gode og trøstende ord endte dagen bra likevel. På torsdag sløvet vi lenge og slappet av godt før jeg satt i gang med rens av sofaen og overmadrassen. I går ble det bading og øvelser i vannet. Varmt vann er bare godt altså, hadde huden ikke begynt å bli skrukkete kunne jeg flytet rundt der hele dagen.

I morgen skal Saga og jeg på en sosial tur i regi av Mjøsa Hundeskole og Smådyrpensjonat. Nabohunden får enten være med i bilen eller heie på fotball sammen med Eivind, litt alenetid med mammaen er nok greit for pelsprinsessen nå. Nabohunden drar i morgen ettermiddag/kveld igjen så det er ikke lenge igjen hun trenger å dele meg, men jeg merker han tar mye plass og vært her en del i det siste. Så da får vi dra på rusletur med andre hunder alene. Theo og eieren skal være med, så en kjent hund blir det.

Nå skal jeg få satt sammen og lagt ut noen av bildene fra turen i dag, jeg tror det ble noen fine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar