5. april 2016

Sleepy Tuesday

Ute regner det,en tykk tåke har sluket det meste rundt huset og hundene er sånn passe aktive. Saga er langt borte i drømmeland, det var ikke nødvendig med mer enn en kjapp tur i hagen i dag mente hun. Kiwi og Otto, som henger med oss i dag, har undersøkt hagen nøye, tatt seg en skikkelig lekerunde inne og er nå fornøyde med tyggeører og søvn.

Jeg kan ikke skryte på meg noe bra form i dag og kjenner jeg må få tatt meg en runde i bassenget rimelig snart for å lindre noen smerter. Antageligvis er det en dag for smertestillende og mye søvn, godt hundene er såpass sløve.

Etterhvert skal vi plukke opp Theo og tusle en liten tur, kanskje i byen. Ut må vi jo, om de firbeinte vil eller ikke. Fram til da sitter jeg med skriving, snart kommer det et nytt DIY-innlegg.

Jeg håper dere har en fin dag tiltross for været :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar