17. april 2016

Alene med Kiwi

På torsdag var vi på Nosework kurset igjen og i pausen tok jeg med meg Kiwi på en liten tur alene i sumpen, like der hundetreningen er. Det er litt rart for oss begge å gå tur alene, det mangler jo minst en hund til. Saga sov i bilen, og faktisk så var Theo med oss den dagen også. Det litt godt for hver av dem å få litt alenetid med meg i blant, selv om det kan være litt rart.

Det ble en koselig liten tur likevel og når jeg satt meg ned med bildene senere den kvelden oppdaget jeg plutselig at den lille søte valpen min ikke er så liten lenger likevel. Hun ser jo ganske så voksen ut, helt plutselig. Hun har også modnet en god del til psykisk, noe jeg har lagt veldig merke til de siste ukene, kanskje det er derfor hun plutselig ser så mye mer voksen ut? Det er noe magisk med å se dem vokse og utvikle seg, selv om jeg innimellom hadde likt å stoppe tiden litt og forbli litt der vi er akkurat nå. Men jeg vil absolutt ikke klage, jeg elsker hvordan hun utvikler seg, blir mer selvstendig, selvsikker og tøffere. Hun er tvers gjennom bare god og snill, og ikke minst rampete og leken.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar