4. april 2016

En siste vårtur på jordene

Sånn, før jeg setter i gang med resten av dagens gjøremål tenkte jeg å dele noen bilder med dere fra en siste tur over jordene for denne våren. Jeg hadde med meg mine to, Theo og lille Maddox som hang med oss mens eieren var på sykehuset. I tillegg tok vi med oss en staffe og eieren hans.

Det ble en trivelig tur med slitne og fornøyde hunder etterpå. Rimelig skitne var dem også, Theo klarte til og med å tisse over hele ryggen til Kiwi, så hun fikk seg et bad når vi kom hjem. Theo fikk seg en ny sveis, det passet nemlig fint å ta det ute i sola. Han var kjempeflink og jeg tror han synes det var godt å få av all den pelsen. Jeg ble veldig overrasket over hvor god han var til å samarbeide og ble meget fornøyd med resultatet. Bilde av den nye seisen får komme senere, her kommer først bilder fra turen.

Ha en fin start på uka :)

 
 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar