13. april 2016

En liten oppdatering og bilder

Som dere sikkert har skjønt henger jeg litt etter med blogginnlegg. Det er både fordi formen ikke er helt på topp om dagen og jeg orker veldig lite, og fordi jeg driver med litt research til et nytt innlegg. Så er det ganske travelt i tillegg, kanskje det egentlig ikke er det, men jeg bare føler det sånn siden jeg er så utmattet. I morgen kommer det litt besøk fra Tyskland og gjett om jeg gleder meg! Så skal jeg også dra på en temakveld i morgen som jeg har sett fram til en stund nå. Det blir med andre ord ikke mindre travle dager. Men jeg skal prøve å få oppdatert bloggen litt likevel. Jeg starter med litt bilder fra tur igjen!

For noen dager siden ble det en fin tur på stranda. Sola skinte og både mennesker og hunder hadde en fin stund ved vannet. Kameraet var selvfølgelig med og jeg fikk knipset noen bilder, kos dere :)


 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar