6. februar 2016

Vi lever altså

En og en halv uke har gått og jeg kan nesten ikke fatte det. Det har vært stress fra jeg har våknet til langt etter jeg har lagt meg, men nå er denne stormen snart over og det er jeg glad for.

Ikke minst kroppen min, den er ikke begeistret for sterke belastninger som dette. Jeg prøver å ta pauser for å hente meg inn igjen, men det hjelper bare litt. Neste uke er det en ny runde på sykehuset med medisiner, så det er ikke så rart at jeg tåler dette ekstra dårlig.

Hundene klarer seg heldigvis bra. Saga er litt forkjølet og slapp, men takler alt det styret rundt seg veldig bra. Kiwi har også vært gjennom en runde med forkjølelse, men er i god form igjen nå. Også hun takler stresset bra. Innimellom er jeg imponert over hvor godt disse firbeinte klarer å tilpasse seg store forandringer.

I dag blir det en del å gjøre og forhåpentligvis kommer jeg i mål så morgendage blir en hviledag. I kveld skal jeg prøve å få postet ett innlegg med noen bilder fra en liten malestund. Enn så lenge får dere ha en god lørdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar