10. februar 2016

Endelig ut på tur igjen

Stormen er over og jeg kan puste lettet ut. Kroppen er sliten og siden det ble en ny runde med medisiner i går er formen ikke på topp igjen enda. Men, jeg vil ikke klage for i dag kom vi oss endelig ut på en litt lengre tur igjen og det var kjempedeilig.

Været var ikke så veldig bra, men det var heldigvis ikke så gjørmete ute. Jentene fikk sprunget fra seg, noe spesielt Saga satt veldig pris på, og jeg fikk pustet inn god frisk luft. Det finnes lite som er bedre enn å få luftet kropp og sinn må jeg si.

Jeg elsker å tusle rundt på steder der det gjerne er få eller ingen andre mennesker. Det er godt å kunne sette seg ned, bare puste og lytte til lydene rundt meg. Jeg elsker å observere hundene og selvfølgelig å ta bilder av dem. Det er en av tingene som hjelper meg med å koble ut, akkurat som jeg kan kjenne når jeg svømmer eller når jeg har sittet på hesteryggen før i tiden.

  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar