23. februar 2016

Endelig søstertid

Da har min kjære lillesøster endelig kommet på besøk og gjett om det er koselig.

Kiwi og jeg hentet henne på flyplassen i går. Vi tok toget og lilletassen klarte seg overraskende bra. Jeg hadde trodd hun ville synes det var litt skummelt med både tog og flyplass, men hun var rimelig avslappet og rolig. På toget til flyplassen sov hun en del, fulgte litt med på de rundt og sjarmerte dama ved siden av. På selve flyplassen satt hun på armen og tittet, tuslet litt rundt på områder der det ikke var så mange mennesker og sov til og med litt innimellom når vi ventet på toget tilbake. Hjemturen gikk også veldig fint, Kiwi var trøtt så hun sov nesten hele veien mens vi satt og skravlet. For Saga er en sånn tur for slitsom, så hun fikk henge med Theo. 

Det var rimelig flaks at min søster likevel kom seg på flyet da hun ble stående i kø på grunn av en ulykke og hun kom fram altfor sent. Heldigvis var flyet en god del forsinket og jeg tror et tårevått og fortvilet ansikt i tillegg hjalp veldig. Vi var rimelig slitne når vi kom hjem hit og det ble en rolig kveld. En god natts søvn har hjulpet godt, men vi har likevel tatt det med ro i dag.




Vi har ingen voldsomt store planer for de dagene vi har sammen, men finner sikkert på noe hyggelig. Uansett er det koselig å ha henne her og tilbringe tid i lag. Det er en stund siden vi har sett hverandre, faktisk fem måneder, og det er altfor lenge siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar