16. februar 2016

Kiwi på bytur


I dag har jeg tatt med meg vesla på en liten bytur alene uten de andre. Som regel er enten Theo eller Otto og i hvert fall Saga med. Men så er det jo en fordel at den lille klarer seg på egenhånd også, så i dag fikk Otto og Saga en tur sammen og vesla fikk alenetid med meg. Jeg må innrømme at jeg har vært litt sløv til det i det siste, men så har det vært så mye annet også at jeg ikke har hatt mulighet til å prioritere det. Men nå har jeg mulighet til det igjen og det er koselig.

Det ble en liten tur i byen der vi stakk innom dyrebutikken. Der er det alltid mye å lukte på og som regel så er det minst en annen hund der. Butikkhunden var der i dag og det var nok litt stas. Vi fikk hilst på de ansatte og noen andre kunder, sett på enda en annen hund og tuslet ferdig turen.

Koselig med sånne turer, jeg liker å ha litt tid alene med hver av dem innimellom og jeg tror de liker det godt også.

Nå er vi alle ganske trøtte, så flere oppdateringer må vente. I morgen starter malekurset igjen og det gleder jeg meg veldig til.

Ha en fin kveld dere!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar