25. februar 2016

Det gikk ikke helt som planlagt

Søstertid har vi fått ja, men jammen meg har dette besøket blitt ganske så annerledes enn vi hadde sett for oss.

Vi har inviet doskåla, holdt sofa og seng med selskap, drukket uendelig antall tekopper og varmeflaska har ikke vært arbeidsledig heller. Hurra for sykdom! En hyggelig tur i solskinn tirsdagsettermiddag ble det da, så hun fikk se litt av den nydelige vinternaturen.

I dag er vi heller ikke helt på beina igjen enda, en tur innom matbutikken resulterte i svettetokter og matinntaket er ikke helt å skryte av heller. Men litt mat får vi i oss. Søstra mi mer enn jeg, men hun er nok mindre redd for at det kommer i retur. I morgen drar hun igjen og litt surt må jeg jo innrømme er det. Men, men, lite får jeg gjort med det. Vi får heller satse på en bedre helse når hun kommer i sommer eller jeg er en tur nedover igjen. Som dere sikkert kan tenke dere blir det ikke noe stort program i kveld. Kanskje en film, med mindre vi sovner før kl 21.

I helgen er det heldigvis ikke mye som skal skje, så jeg får nok brukt den til å hvile en del og forhåpentligvis kommet meg på beina igjen.Selvfølgelig håper jeg også at jeg får tid til å blogge litt mer igjen.

Fram til da ønsker jeg dere en god fredag og helg og håper dere er friske og raske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar