22. januar 2016

Endelig en oppdatering

Den siste uken har vært veldig slitsom og jeg er ordentlig sliten. Derfor har bloggen blitt satt på vent og det er nok sannsynlig at det ikke blir voldsomt med innlegg de neste ukene. Jeg håper at det blir litt mer overskudd igjen i løpet av februar og da skal jeg få skrevet litt mer igjen. Fram til da får dere være litt tålmodige med meg, innimellom er det andre ting som sluker energien min.

Uten å ville gå noe mer innpå det er vi i en krevende situasjon for tiden og jeg har måtte tatt en del valg jeg ikke var helt klar for enda. Jeg tror det blir bra og ikke minst mye bedre for oss framover. Selv om jeg er veldig sliten og kjenner det godt på hele kroppen så er humøret fortsatt på plass. Vi har det så bra som det er mulig. Hundene takler det hele veldig bra og det er en stor lettelse.

Over til noen koseligere ting. Vi har vært bortreist i noen dager og kost oss hos ei venninne sammen med hunden hennes, mye latter og noen koselige turer. Til jeg er ferdig med et nytt "do-it-youself"-innlegg får dere kose dere med dem:

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer: