12. januar 2016

Endelig har snøen kommet

Jeg må innrømme at jeg ikke er noe stor fan av vinteren uten noe snø. Det var litt trist å ikke ha noe hvit jul, men jammen meg er jeg glad for å endelig ha det hvitt ute. Kulden trenger ikke å komme for fult for min del, bare det er hvitt og vakkert ute. Hundene ble rimelig begeistret også. 

De store var ikke like begeistret for å måtte vasse i dypsnøen i går, som jeg mente var en fin aktivitet for dem. Den som faktisk hadde det mest gøy, untatt meg, var Kiwi. Hun synes det var storstas å vasse og dykke i snøen. Selv om hun etterhvert hadde en del snøklumper på seg var det full fart. Hun er virkelig en morsom skrue. Saga og Theo likte seg nok litt de også, men Saga må definitivt ha på seg en dress når vi er i denne snøen nå, det blir bare for mange klumper. Og lille Kiwi skal få seg noe regndress som vi kan ha over genseren, så hun holder seg isfri (når en ruller seg i snøen med en ullgenser blir en nemlig en snøhund, og etterhvert en levende ispinne) og tørr. Jeg må innrømme at jeg kan bli litt redd for at hun blir syk om hun blir for kald, better safe than sorry liksom.

Kos dere med bilder fra turen, nå er det natta her i heimen :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar