19. juni 2015

Joda, det er liv i oss!

Ja, vi lever fortsatt og ja, det har vært en liten pause fra bloggingen. Det har rett og slett veldig travelt og formen har ikke vært i noe bra. Men, jeg har fått ordnet en del på hytta og det er en stor lettelse. Jeg ble alene begge gangene og fikk ikke satt opp gjerdet som det egentlig var planlagt, men fikk til en god løsning som holder sauene ute og de fleste hundene (Saga er et spesielt tilfelle) inne. Så nå er det bare noen småting igjen før hytta er klar for sommeren og besøk av hele familien. (Heldigvis ikke alle på en gang!)

Jeg kjenner det er utrolig godt å være på fjellet og nå trives jeg faktisk veldig godt alene der oppe også. Før likte jeg meg ikke der, ble rastløs og urolig, men nå er det koselig å være der oppe. Å sitte foran peisen, men en god bok å lese og en hund eller to sovendes på fanget er ikke så lett å slå. Så det skal det bli en del av de neste månedene.

Denne uka er snart over og det er ganske godt. Helgen blir nok rolig, vi har rett og slett ikke lagt noen planer annet enn en liten playdate med en ny tass på fire bein. Jeg kjenner det er litt godt å ta seg en rolig helg og heller slappe av. Jeg har begynt på noen små syprosjekter (bilder kommer senere) og jeg gleder meg skikkelig til å fortsette med dem. Nå kjenner jeg at jeg trenger en liten hvilepause før vi skal møte Theo etterpå, han reiser på ferie i helgen og blir borte i noen uker. Da er det nok fint for han og Saga å få lekt litt en runde i dag. Og så er det jo hyggelig å ønske dem en god ferie også.

Ha en fin dag dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar