6. juni 2015

Regn !?!

Kjære deg som har med dette været å gjøre,

dette er ikke det jeg ønsket meg til helgen og jeg ønsker sterkt å klage over det! Jeg hadde jo tenkt å ta meg en liten hyttetur der jeg kunne være ute i sola, slappe av i hengekøya og nyte en frihelg. Helgen startet jo så fint med solskinn og varme i går, og så regner det i dag?! Dette er meget dårlig gjort! 

Hilsen 
meg

Altså det først da, jeg hadde jo ikke bestilt regn i dag. Spesielt ikke etter det var så fint vær i går. Saga og jeg fikk tuslet en lang tur i sola og nøt varmen. Og i dag våkner jeg til regndråper som banker mot vinduene. Men, men, det er ikke noe å gjøre med det. Jeg vurderer sterkt å stikke en tur opp på fjellet for å se på hva som er igjen å fikse før sommeren.

Det frister såklart ikke like mye i dag som det gjorde i går, men samtidig er skikkelig regn på fjellet noe magisk. Saga er roligere igjen etter gårsdagens tur, og forsåvidt er det nok litt tidlig på dagen enda for hennes del. Hun hadde likt en tur på hytta og ikke brydd seg om været.

Så jeg får vel bare pakke sammen litt småting så vi eventuelt kan sove der om vi vil, og stappe alt i bilen.

Dere får ha en fin dag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar