25. juni 2015

Tysklandsbesøk og en liten ramp i huset

Snart er helgen her igjen og vi skal ta den imot med åpne armer! Det skjer litt av hvert i helgen og jeg gleder meg til den. En liten sommerfest og en svipptur på hytta. Min søster og hennes kjæreste kommer opp på hytta neste uke og jeg skal ordne den siste resten til de kommer. Jeg gleder meg skikkelig nå og vil helst skru fram tiden noen dager. De skal være i Norge i ca 10 dager. De har nok ikke lyst til å henge med oss hele tiden, men noen dager får vi nok sett dem. De har med hunden sin som antageligvis kommer til å henge med oss mens de skal ut på diverse. Jeg har hørt rykter om en tur til Oslo og meldt meg frivillig som barnevakt. En hel dag i hovedstaden blir for mye for meg, jeg tar heller med meg de firbeinte og bader eller går tur.

Jeg har ikke fått fortalt at vi har enda mer besøk enda, og heller ikke fåt delt bilder av den lille. Vi passer på lille Nala for tiden som virkelig er ei morsom lita frøken. Full av energi og rampestreker, men jammen meg en kosegris og sjarmør. Hun henger med oss en stund framover og det er veldig koselig.

Jeg har hatt en lang dag og kjenner at jeg er veldig sliten og kroppen verker, så i kveld får dere kose dere med bilder av lillerampen. Ha en fin kveld!


 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar