22. juli 2016

Og da pakker vi igjen

Sorry sorry, det er litt stille fra denne fronten om dagen, vi har bare ikke tid til å skrive så mye. Nå har vi nettopp kommet ned fra fjellet og skal egentlig bare vaske klær, pakke, rydde og vaske for så å dra bort igjen i noen uker. Ferden går til Bærum, Oslofjorden skal være en av våre nærmeste naboer igjen, som også i fjor. Jeg gleder meg veldig til turer langs vannet og håper på fint vær. Saga og Kiwi vet ikke om at de skal få bade hver dag enda, men jeg er mer enn sikker på at det vil falle i smak.


Som i fjor passer vi på en hund igjen, i år har den ene det blitt til to. Jeg regner med at jeg ikke kommer til å kjede meg og ikke Kiwi heller - noen vil jo sikkert leke med henne. Store planer for tiden der nede har jeg ikke enda, vi skal gå turer og slappe av masse. Blir været bra skal vi være mye ute i hagen, en hengekøye har jeg selvfølgelig der også! Ellers kommer det kanskje litt besøk og jeg regner med å ta en tur innom Oslo for å kikke litt.

Nå skal jeg virvle rundt videre, så kvelden kan bli rolig. Ha en fin dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar