12. juli 2016

Det er din dag


I dag fyller den største skatten i mitt liv år. Hele 7 til og med! Saga er et år eldre og jeg kan knapt tro det, hvor har tiden blitt av. Hun fylte jo nettopp tre, men det er visst noen år siden.

Kjære Saga, hva skal jeg si. 

Jeg må være det mest heldige mennesket i verden som får dele mitt liv med deg. Du er det beste følget jeg kan ønske meg gjennom dette livet med sine opp- og nedturer. Det har vært knalltøft til tider, men du har aldri sviktet. Du har trøstet, du har støttet og du har bare vært der. Rett ved min side. Om smertene har vært så uutholdelige at jeg helst ville gitt opp har du lagt deg tett inntil, du har slikket bort tårer og du har klart å forvandle dem til et lite håp igjen. 

Du er mitt hjerte, du er min sjelehund. En av de som sjeldent krysser ens vei. Jeg er så uendelig glad i deg og føler meg så heldig som får lov til å våkne til dine øyne hver dag. Du er ikke bare god til å trøste og å støtte, du er jammen meg en gledespreder også. Jeg digger din måte å vise at du er glad på, jeg elsker din tillit til de rundt deg og jeg er imponert over hvor godt du takler en syk kropp selv. Du er morsom, du er sosial og du er tøff. Om det er å bryte seg ut av gjerder, overraske med en knalbra nese eller vise vei i kajakken, som om det var det du alltid har gjort. Du bare gjør ting på din egen måte og du gjør de bra.

Jeg elsker ditt gode, vakre vesen, jeg elsker deg min lille venn. 

Gratulerer med din dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar