13. oktober 2015

Ut på oppdagelsesferd

I dag ble snuppene med meg i bilen mens jeg var en tur innom legen så vi kunne dra ut på oppdagelsesferd etterpå. Turen denne gangen gikk til et hyggelig sted ved Harasjøen. Gjett om det sparklet i kameraøyet da jeg kjørte forbi en fantastisk utsikt og så ankom et veldig vakkert sted. Vi skulle hilse og se på en realtivt ny hundeskole som jeg vurderer å være med på treninger på.

Kiwi skal begynne på "skolen" neste uke og siden det ikke var noe annet kurs eller noe trening som jeg synes passet for Saga har jeg sett andre steder. Denne hundeskolen har noe som den kaller "Moro hundetrening" der de har fokus på kosen med treningen, samarbeidet mellom hund og eier og mestring for begge. Ulike hindre og oppgaver, som kan minne litt om rallylydighet, skal takles. Dette skal vi teste ut og se om det er noe Saga kan trives å være med på. Kiwi blir nok med litt hun også, men siden hun har valpekurset er det i hovedsak Saga som skal få gjøre noe sammen alene med mammaen sin.

Men, nok prat, nå skal dere få se noen av bildene jeg tok i dag! Ha en fin kveld.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar