24. oktober 2015

Lørdagsoppdatering

Da har det gått en uke igjen. Jeg har ikke hatt så mye tid og overskudd til å skrive så mye her, men får skrevet litt nå. Formen er ikke på topp for tiden dessverre, det nærmer seg neste runde med medisiner og det kjennes godt på kroppen. Det er en del smerter, jeg er mye sliten og i tillegg sliter jeg med søvnet. Men dagene går nå. Så lenge jeg tar hensyn går også dette bra.

Kiwi utvikler seg kjempebra og på torsdag var teorikvelden til valpekurset vi begynner på neste uke. Vi er i full gang med både sosialisering og miljøtrening, noe vesla takler veldig bra. Hun virker til å synes det er gøy å utforske nye steder, hilse på nye mennesker og andre hunder. Saga er i bra form, siste blodprøve viste et litt for høyt stoffskiftet, men det bør normalisere seg etter å ha redusert doseringen på medisinene hennes nå. Hun virker fortsatt til å synes det er ålreit med selskap av en liten baby i huset. Ok, Kiwi er strengt tatt ikke en liten baby lenger, men siden hun er yngst og minst kommer hun nok alltid til å være "babyen vår". 

For noen dager siden var det fint vær ute og jeg tok med meg jentene en liten tur over jordene. Jeg elsker disse stundene. Hundene, meg, sola og kameraet. Og stillheten.

 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar