18. oktober 2015

Kiwi møter nye venner

I dag har Kiwi og jeg tatt oss en tur ned til stranda for å møte Bel og hennes eier. Kiwi skal jo sosialiseres med mange forskjellige hunder, store og små, og i alle farger. Skal en valp bli trygg på andre hunder trenger en trygge og rolige voksne hunder den kan omgås med. Bel er en sånn en, og i tillegg er hun stor og mørk. Kjempebra, synes jeg.

Kiwi syntes det var litt skummelt i starten, men tinet fort opp igjen og jeg synes hun taklet dette veldig bra. Det virket som hun syntes det var litt gøy med en ny utfordring og ikke minst veldig spennende. Jeg hadde selvfølgelig med meg kameraet og filmet litt til og med. Filmen skal jeg få lagt ut det etterhvert, dere får kose dere med bilder så lenge.

Ha en fin søndagskveld!

 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei Lisa :) såååå flotte bildene ble, dette kan du :)))

    SvarSlett