30. august 2015

Da er det offisielt!

Da kan jeg altså meddele at vi har fått en liten lillesøster i huset! Nala blir hos oss. Det virker litt som jeg er den siste som har skjønt at det trollet ikke drar fra oss igjen, for ingen rundt meg virket overrasket da jeg kunngjorde min beslutning. Jaja, nå er det i hvert fall offisielt.

Hun kom til oss for drøye to måneder siden og skulle bare være en liten stund. Skjebnen hadde nok andre planer, og ikke minst den vesle frøkna. For plutselig så hadde hun krøpet inn i hjertet mitt og funnet seg godt tilrette i vår lille familie. Jeg har nok lenge nektet for at jeg kommer til å ha to hunder nå, for det var jo ikke planen før om kanskje et år. Og så skulle jeg jo egentlig ha en større hund med mer pels på. Det går ikke alltid som planlagt, nå har jeg fått meg en som passer i sports-bhen.

Vi trives i lag, jentene har det bra sammen og jeg koser meg med et lite nurk i heimen. Ok da, hun er snart 6 måneder, nesten husren og har mistet hele syv tenner hittil. Vekten er omtrent doblet siden hun kom. Så hun vokser og utvikler seg fint. Det er det morsomt å følge med på, det er jo så mye som skal læres og utforskes. Saga tar det hele med en knusende ro og virker til å synes det er godt med selskap.

Velkommen til i galehuset Nala, du har sklidd rett inn :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar