4. september 2016

En ny skatt i huset

Bilde 1
I am in love! På fredag kom pakka i posten, jammen meg dagen etter den ble sendt (bestilte onsdag kveld), og jeg har dermed endelig fått en ny symaskin i huset. En stor tommel opp for det, jeg turte jo bare såvidt å håpe på å få den før neste uke.

Min gamle symaskin ville ikke fungere ordentlig lenger og en reparasjon kom nesten på mer enn hva den var verd. Så en ny måtte kjøpes inn, et eventyr for seg selv - det er jo en jungel av symaskiner der ute. Etter en del diskusjoner med mamma (hun er symaskineksperten min) falt valget til slutt på en Singer Quantum Stylist 9960, en maskin som kan en del mer enn den forrige. Men, det var vel på tide å oppgradere, det er en del funskjoner og muligheter jeg har savnet på den gamle.

Maskina er pakket og satt opp, de første prøvene er sydd og jeg er veldig fornøyd. Det blir nok ordentlig morsomt å sy mer med den. Nå kan jeg pynte på med en god del fine sømmer og ikke minst har jeg mulighet for å sette på bokstaver og tall. Det første prosjektet jeg skal fortsette med er en drakt til en liten firbeint, så trenger Saga sårt et ordentlig regndekken. Jeg fikk også en bestilling av en fireåring i går som ønsker seg en kjole i lilla og rosa. Med andre ord får jeg testet litt framover og gleder meg veldig.


Nå blir det å teste, øve og å lese seg opp, så skal jeg starte på de første prosjektene, forhåpentligvis allerede i kveld. Ha en fin søndagskveld dere!

Kilde Bilde 1: http://www.symaskiner.no/file/thumb/file/5/514545&width=700&height=526&resize_mode=fill.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar