26. mai 2016

Enda en runde på sykehuset

Sånn, jeg er ferdig med enda en runde på sykehuset, denne gangen måtte jeg gjennom en liten operasjon, og håper det er den siste på den fronten. Har jeg flaks er alt i orden nå og jeg kan fortsette med medisinene mine uten problemer. I dag er formen sånn passe, jeg er sliten og har en del smerter. Heldigvis hjelper smertestillende godt og ingen maser stort på meg.

Hundene er rimelig late etter en del dager og uker med mye som har skjedd, så vi slapper rett og slett av i dag og tar livet med ro. Resten av uka er fri, jeg har avlyst alt som var av avtaler, og det er jeg glad for. Det har generelt vært litt for mye for meg de siste uke, det har kroppen sagt ifra om ganske såtydelig, så den neste tiden må bli en del roligere. Nå er det ikke lenge til vi skal ut på reise også, og det gleder jeg med selvfølgelig veldig til, men da er det enda vitkigere å være i bra form.

Nå skal jeg ta med meg Saga, Theo und den minste tassen ut på en liten tur, vi tastes
igjen etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar