3. juni 2016

Smeltbortdagen


Endelig er det sommer! Jeg tok opp sommerkjolene mine i dag og jammen som jeg elsker den tiden på året. Det er lyst, det er varmt og så koselig å være ute. Jeg har kommet meg ganske så greit etter operasjonen og kjenner at jeg endelig får tilbake litt energi igjen. I tillegg har jeg blitt et år eldre, men føler meg ikke stort annerledes. Det går litt sakte her om dagen, både pga formen, men ikke minst fordi det er lite en får gjort når det til og med er 28 grader innendørs. Det meste må vente til kvelden, men det går veldig bra. Hundene synes nok det er en smule for varmt, men klarer seg bra med vifte og et bad i nu og ne. Saga har dessverre ikke lov til å bade som hun vil, hun har klart å få en liten infeksjon i huden, men heldigvis klager hun ikke altfor mye. Kiwi er rett og slett bare fornøyd.

Nå er det heller ikke mange dager igjen til vi reiser, så jeg skal dra fram koffertene våre og begynne å pakke snart. Jeg har en del klær jeg vasker nå, og da havner det bare rett i kofferten. I helgen skal vi en tur innom hundeskolen og kanskje bort på besøk en tur. Så er det bare noen få ting igjen å ordne på starten av uka før vi stapper fire hunder, to mennesker og en haug med bagasje i bilen og drar sørover. Jeg gleder meg skikkelig! Annet enn lange turer med hundene, et lite kurs, masse tid med familien og å slappe av har jeg ikke planlagt noe og det skal bli godt.

Nå piper vaskemaskina, jeg får gå og ordne. Ha en fin kveld og en strålende helg i sola :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar