21. mai 2016

I dag fyller du år

I dag fyller du år min lille venn og det har vi feiret. Det er rart hvor fort tiden flyr fra oss og hvor fort du har vokst, ikke minst hvor stor du har blitt i løpet av de siste 8 månedene vi har delt med hverandre. Ikke bare har kroppen din vokst og pelsen din blitt så lang, du har også blitt så "voksen".

Jeg synes det er imponerende å se hvor fort dere små valper utvikler dere og plutselig ikke er valper eller unghunder lenger, men faktisk voksne. Kunne ikke tiden stoppe opp litt innimellom? Så jeg rekker å nyte den tiden bare litt til?

Det kan jeg nå ikke, så jeg får vel bare prøve å nyte hvert eneste øyeblikk med deg så godt jeg kan. I løpet av den tiden med deg har det vært mange av det. Du er ei herlig frøken som fyller livet mitt med så mye glede og latter. Ikke bare er du en skikkelig rakkerunge som jeg bare ikke klarer å bli sint på, du er ei lykkepille uten like. Du viser din begeistring og kjærlighet uten filter og klarer å sjarmere alle rundt deg. Gratulerer med dagen din min lille godklump, jeg elsker deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar