14. november 2015

På tur med krøllbølla

 
Det er lenge siden sist vi hadde besøk av krøllbølla Otto, men på tirsdag tok han seg en tur innom igjen og det var veldig hyggelig. Theo hang også med oss, så jeg hadde med meg fire hunder på tur. Jeg skal innrømme at jeg er glad for jorder der de kan springe, det blir fort båndsalat når vi tusler i gatene.

Kiwi liker godt å ha to lekeonkler tilgjengelig og Saga (og jeg også) er glad for litt avlastning. Været for tiden er ikke helt til å skryte av, men vi trosser det meste og kom oss ut på en ålreit tur. Kiwi blir fort gjennomvåt og fryser i det høye gresset, men da krabber hun på plass i jakka mi og varmer seg opp der mens de store løper fra seg. Theo har fått klippet seg, men takler kulden bra hittil. Han koser seg også i lag med Otto'n og det virker som Otto ikke synes det er altfor ille å henge med oss heller. Kos dere med bilder og en liten video fra turen :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar