21. november 2015

Et lite hallo!

Jammen meg er jeg sliten nå. Denne uka har vært passe travel, jeg har fått svømt mer enn vanlig og det er selvfølgelig en super følelse. Men jeg skal ikke nekte for at det kjennes på kroppen.
Siste gangen på malekurset har jeg fått med meg denne uka, jeg har vært for dårlig de siste gangene, og snart skal vi ha en liten utstilling. Spennende! Jeg gleder meg faktisk litt. Det blir koselig å få se alt vi har laget pent satt opp og å kunne vise det fram til andre som har lyst til å se.

I dag var vi med på hundetrening igjen og det var veldig trivelig. Kiwi begynner å bli tryggere i forhold til de andre hundene og det er godt å se. Saga er som vanlig, hun er liksom bare med og litt overalt. Vi godt i gang med hjemmealene-treningen, har et par ganger igjen på valpekurst og tusler turene våre som vanlig.

Formen min ellers begynner å komme seg litt igjen etter siste infusjon og det er veldig greit. I kveld skal hundene og jeg bare slappe av og legge oss ikke så altfor sent. Ha en fin kveld dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar